GARANTIE

Bokumo garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. Indien u niet zelf contact met de fabrikant wilt of kunt leggen, dan kunt u ook door ons de garantie laten afhandelen.

Op onze reparaties is vanzelfsprekend ook garantie van toepassing.
Bekijk hier de informatie met betrekking tot deze garantie.

Je kan ons op de volgende manier bereiken
Bedrijven: Onze support desk is geopend op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Thuisgebruikers: Onze winkel en support desk zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur.
Of laat ons terugbellen

Vul de gegevens hieronder in en wij bellen zo snel mogelijk terug.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Accepteer de voorwaarden om door te gaan

Garantie op reparaties

Bij Bokumo werken wij met de nieuwste technieken en apparatuur om jouw computer, laptop, tablet of smartphone te repareren. Indien mogelijk doen wij dit bij voorkeur met de originele onderdelen. Hoge kwaliteit van de reparatie is voor ons erg belangrijk. Wij geven dan ook 3 maanden garantie op de reparatie van jouw apparaat.

Wanneer je bij ons een reparatie buiten de fabrieksgarantie hebt laten uitvoeren, dan is het onderzoeken van het probleem binnen 3 maanden altijd gratis. Onze technische medewerkers stellen vast wat het probleem met jouw apparatuur is en brengen je op de hoogte van de uitkomst. Buiten deze 3 maanden worden minimaal de onderzoekskosten in rekening gebracht.

Bij alle hieronder staande uitkomsten wordt tevens beoordeeld of de problemen met jouw apparatuur niet zijn ontstaan door onzorgvuldig handelen. Een kop koffie over de laptop of bijvoorbeeld het laten vallen van jouw apparatuur, valt niet onder de garantie. Ook bij het niet opvolgen van advies kan de garantie worden ingeperkt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het niet installeren van een virusscanner, terwijl dit wel was geadviseerd. Komt jouw apparaat retour met wederom een virus, dan valt het herstellen niet onder de garantie.

De uitkomst van het onderzoek kan als volgt zijn:

  1. Probleem is ontstaan binnen 3 maanden na reparatie, is terug te leiden naar het eerdere probleem = volledig herstellen onder garantie zonder enige kosten;
  2. Probleem is ontstaan binnen 3 maanden na reparatie en is niet terug te leiden naar het eerdere probleem = geen garantie, kosten dienen door jouzelf volledig te worden voldaan;
  3. Probleem is ontstaan binnen 3 maanden na reparatie, waarbij ook een (defect) product is vervangen voor een nieuw product, en is terug te leiden naar het eerdere probleem = volledig herstellen onder garantie zonder enige kosten (zowel product als arbeid);
  4. Probleem is ontstaan binnen 3 maanden na reparatie, waarbij ook een (defect) product is vervangen voor een nieuw product, en is niet terug te leiden naar het eerdere probleem = geen garantie, kosten dienen door jou volledig te worden voldaan;
  5. Probleem is ontstaan buiten 3 maanden na reparatie, waarbij geen nieuw product is geplaatst = geen garantie, kosten dienen door jou zelf volledig te worden voldaan;
  6. Probleem is ontstaan buiten 3 maanden na reparatie, waarbij wel nieuw product is geplaatst = geen garantie op de reparatie, maar mogelijk wel op het product. Indien er sprake is van garantie op het product, krijg je het product vergoed of wordt deze vervangen voor een nieuw exemplaar, maar zal je wederom arbeidskosten dienen te betalen voor de vervanging.
Je kan ons op de volgende manier bereiken
Bedrijven: Onze support desk is geopend op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Thuisgebruikers: Onze winkel en support desk zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur.
Of laat ons terugbellen

Vul de gegevens hieronder in en wij bellen zo snel mogelijk terug.

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Accepteer de voorwaarden om door te gaan