Welcome to your Basis Cybersecurity module 7

1. 
Waarom is heldere communicatie zonder overdreven technisch jargon belangrijk voor mkb-klanten?

2. 
Waarom zijn mkb-bedrijven ondanks hun kleinere omvang een interessant doelwit voor cybercriminelen?

3. 
Wat is een direct risico voor een mkb-bedrijf bij een ransomware-aanval?

4. 
Waarom is cybersecurity voor mkb-bedrijven niet alleen een ‘IT-feestje’?

5. 
Waarom denken sommige mkb’ers dat ze niet interessant zijn voor aanvallers?

6. 
Wat is de rol van de servicedeskmedewerker in relatie tot mkb-klanten en cybersecurity?

7. 
Wat is het gevaar als mkb’ers basismaatregelen als MFA en updaten overslaan?

8. 
Hoe kan een servicedeskmedewerker mkb-klanten helpen de noodzaak van cybersecurity in te zien?

9. 
Welke reputatieschade kan een mkb-bedrijf oplopen bij een datalek?

10. 
Wat is een goede eerste stap voor mkb-klanten om hun beveiliging te verbeteren?