Welcome to your Basis Cybersecurity module 7
1.
Waarom is heldere communicatie zonder overdreven technisch jargon belangrijk voor mkb-klanten?
2.
Waarom zijn mkb-bedrijven ondanks hun kleinere omvang een interessant doelwit voor cybercriminelen?
3.
Wat is een direct risico voor een mkb-bedrijf bij een ransomware-aanval?
4.
Waarom is cybersecurity voor mkb-bedrijven niet alleen een ‘IT-feestje’?
5.
Waarom denken sommige mkb’ers dat ze niet interessant zijn voor aanvallers?
6.
Wat is de rol van de servicedeskmedewerker in relatie tot mkb-klanten en cybersecurity?
7.
Wat is het gevaar als mkb’ers basismaatregelen als MFA en updaten overslaan?
8.
Hoe kan een servicedeskmedewerker mkb-klanten helpen de noodzaak van cybersecurity in te zien?
9.
Welke reputatieschade kan een mkb-bedrijf oplopen bij een datalek?
10.
Wat is een goede eerste stap voor mkb-klanten om hun beveiliging te verbeteren?